Warunki reklamacji produktów zakupionych w sklepie Dogzee

Aby to zrobić, pobierz i wypełnij formularz reklamacyjny. Wypełniony i podpisany formularz należy przesłać na adres e-mail: zwroty@dogzee.pl. Aby przyspieszyć proces reklamacji, zalecamy dołączenie zdjęć dokumentujących wadę lub uszkodzenie produktu.

 Uprzejmie prosimy, aby reklamowany towar był czysty (wyprany, umyty). W przypadku otrzymania zabrudzonego produktu, który z przyczyn higienicznych nie może zostać przekazany do naprawy, produkt zostanie odesłany do klienta z prośbą o wyczyszczenie go zgodnie ze wskazówkami na karcie produktu.

W przypadku stwierdzenia wady lub uszkodzenia produktu, można złożyć reklamację. Proces odsyłania produktu jest opisany krok po w zakładce zwroty.

Klient powinien odesłać do Sklepu reklamowany towar na adres:

Dogzee Julia Jakubczak
Ul. Objazdowa 4B
98-100 Łask

Email: sklep@dogzee.pl
Telefon: 515 695 412

Sklep ustosunkowuje się do reklamacji Klienta w terminie 14 dni roboczych od momentu zwrotu towaru wraz z opisem niezgodności.

W przypadku nieuznania reklamacji koszty wysyłki ponosi Kupujący.

Gdy realizacja uzasadnionej reklamacji wiąże się z wysłaniem Klientowi nowego towaru bądź usunięcia niezgodności, koszty dostaw ponosi Sklep.

W przypadku otrzymania produktu niezgodnego z zamówieniem reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie wyłącznie jeśli opakowanie producenta nie zostało otwarte/naruszone.

Jeśli reklamacja dotyczy karmy lub przysmaków, prosimy o podanie numeru partii produkcyjnej, który znajduje się na opakowaniu.

Indywidualne ustawienia komputera i monitora Klienta powodujące błędne lub zniekształcone wyświetlanie informacji o towarach (np. kolorów), nie mogą być podstawą reklamacji.

Warunki wymiany produktów zakupionych w sklepie Dogzee

Wymiana towaru w naszym sklepie polega na zwróceniu produktów (opisane jest to krok po kroku w zakładce zwroty) i złożeniu nowego zamówienia.