Warunki reklamacji produktów zakupionych w sklepie Dogzee
Aby to zrobić, pobierz i wypełnij formularz reklamacyjny. Wypełniony i podpisany formularz należy przesłać na adres e-mail: zwroty@dogzee.pl. Aby przyspieszyć proces reklamacji, zalecamy dołączenie zdjęć dokumentujących wadę lub uszkodzenie produktu.
Uprzejmie prosimy, aby reklamowany towar był czysty (wyprany, umyty). W przypadku otrzymania zabrudzonego produktu, który z przyczyn higienicznych nie może zostać przekazany do naprawy, produkt zostanie odesłany do klienta z prośbą o wyczyszczenie go zgodnie ze wskazówkami na karcie produktu.
W przypadku stwierdzenia wady lub uszkodzenia produktu, można złożyć reklamację. Proces odsyłania produktu jest opisany krok po w zakładce zwroty.
Klient powinien odesłać do Sklepu reklamowany towar na adres:
Dogzee Julia Jakubczak
Ul. Objazdowa 4B
98-100 Łask
Email: sklep@dogzee.pl
Telefon: 515 695 412
Warunki wymiany produktów zakupionych w sklepie Dogzee
Wymiana towaru w naszym sklepie polega na zwróceniu produktów (opisane jest to krok po kroku w zakładce zwroty) i złożeniu nowego zamówienia.