Zasady ogólne

1. Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego dostępnego pod adresem www.dogzee.pl

2. Warunkiem złożenia Zamówienia w Sklepie Internetowym przez Klienta jest zapoznanie się z niniejszym Regulaminem i akceptacja jego postanowień w czasie realizacji Zamówienia.

3. Wszystkie Towary oferowane w sklepie DOGZEE są wolne od wad fizycznych i prawnych.

4. W ramach wymagań technicznych niezbędnych do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Usługodawca w celu realizacji zakupów, Klient powinien dysponować aktywnym kontem poczty elektronicznej (e-mail) oraz urządzeniem podłączonym do sieci Internet

Kto jest administratorem Twoich danych osobowych?

Administratorem danych osobowych jest DOGZEE Julia Jakubczak 98-100 Łask, ul. Objazdowa, nr 4B, NIP: 8311646464, REGON:528986067, który jest właścicielem sklepu internetowego dogzee.pl

Jakie dane przetwarzamy i w jakim celu?

Nie przetwarzamy nie więcej danych niż jest to koniecznie potrzebne. Zakres przetwarzania danych nie zmienił się po 25 maja 2018 roku. – przetwarzamy tylko dane niezbędne do założenia konta, zrealizowania zamówienia oraz dane, które pozostawiasz w ramach poruszania się po naszych stronach, a które zostawiasz w plikach cookies.

Prawa własności intelektualnej

Zdjęcia, opisy a także inne informacje w możliwie najdokładniejszym zakresie odzwierciedlają produkty oferowane przez nas w Sklepie. Zobowiązujemy się dokładać wszelkich starań, aby prezentowane informacje dotyczące produktów były aktualne, kompletne i zgodne ze stanem faktycznym. Ustawienia monitora mogą w minimalny sposób odbiegać od rzeczywistego koloru.

Wszelkie prawa do Sklepu oraz oferowanych produktów, w szczególności prawa własności intelektualnej do nazwy, znaków towarowych, domeny, formy, grafiki, artykułów, zdjęć, należą do nas bądź naszych partnerów handlowych. Ich kopiowanie, rozpowszechnianie może naruszać nasze prawa lub prawa naszych partnerów handlowych.

Przesłane informacje

Zakazane jest dostarczanie, przesyłanie, przekazywanie przez użytkowników Sklepu jakichkolwiek treści o charakterze bezprawnym. Jeżeli dowiedziałeś się o jakimkolwiek bezprawnym działaniu innego użytkownika powinieneś nas niezwłocznie o tym poinformować.

Mamy prawo do moderowania lub usuwania całości lub części wypowiedzi oraz innych treści umieszczonych w Sklepie, które naruszają postanowienia niniejszego Regulaminu, obowiązujących przepisów prawa lub dobre obyczaje bądź mogą godzić w nasze dobre imię bądź narażać nas na jakąkolwiek odpowiedzialność.

Założenie konta w Sklepie

Nabycie oferowanych przez nas towarów wymaga założenia konta w Sklepie albo podania danych osobowych oraz danych dot. adresu dostawy przy zakupie danego produktu. Założenie konta skraca jednak proces zamawiania a ponadto wyłącza konieczność każdorazowego podawania danych przy składaniu kolejnego zamówienia.

Założenie konta wymaga podania adresu e-mail oraz ustanowienia hasła do konta. Zakładając konto zobowiązujesz się dostarczyć pełne i aktualne informacje o sobie.

Nie możesz przenieść uprawnień do swojego konta utworzonego w Sklepie na nikogo innego oraz zezwalać nikomu innemu na korzystanie z niego. Powinieneś chronić bezpieczeństwo swojego konta oraz zabezpieczającego je hasła, nie powinieneś udostępniać nikomu hasła do konta w Sklepie.

Możesz zarejestrować się w naszym Sklepie oraz nabywać oferowane produkty jeżeli posiadasz pełną zdolność do czynności prawnych (jesteś pełnoletni). Jeżeli jesteś osobą nieposiadającą pełnej zdolności do czynności prawnych, możesz nabywać produkty dopiero po uprzednim uzyskaniu zgody rodzica, opiekuna lub przedstawiciela ustawowego.

Jeżeli działasz w imieniu organizacji, osoby prawnej lub innego podmiotu, powinieneś być uprawniony do korzystania ze Sklepu oraz do działania w ich imieniu.

Po utworzeniu konta, będziesz mógł w profilu konta podać dodatkowe informacje, np. adresy dostawy lub numery kontaktowe lub określić preferowaną formę płatności.

Zgoda na otrzymywanie informacji handlowych drogą elektroniczną

Wyrażam zgodę na otrzymywanie od (dogzee.pl)  DOGZEE Julia Jakubczak drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie w Formularzu adres e-mail informacji handlowych, dotyczących produktów i usług oferowanych przez (dogzee.pl) DOGZEE Julia Jakubczak w rozumieniu ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz. U z 2013 r., poz. 1422 ze zm.)

Wyrażam zgodę na przekazywanie przez (dogzee.pl) DOGZEE Julia Jakubczak treści, dotyczących oferty (dogzee.pl.pl) na podany przeze mnie numer telefonu, w tym przy użyciu automatycznych systemów wywołujących w rozumieniu ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (Dz. U z 2014 r. poz. 243 ze zm.)

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez podmioty współpracujące z (dogzee.pl) DOGZEE Julia Jakubczak w celu marketingu bezpośredniego dotyczącego produktów i usług oferowanych przez podmioty, wykonywanego przy użyciu telekomunikacyjnych urządzeń końcowych oraz automatycznych systemów wywołujących, zgodnie z art. 172 ustawy z dnia 16 lipca 2004r. Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. z 2014 r. poz. 243 ze zm.)

Składanie zamówień

Kliknięcie przycisku Potwierdź powoduje złożenie wiążącego zamówienia na produkty znajdujące się w koszyku. Złożenie zamówienia potwierdzamy drogą mailową bezpośrednio po wysłaniu zamówienia. Zawarcie umowy następuje wraz z otrzymaniem przez Ciebie potwierdzenia zamówienia. Jeżeli nie będziemy w stanie zrealizować zamówienia, np. z uwagi na wyczerpanie produktów, powiadomimy Cię o tym drogą e-mail oraz niezwłocznie, zwrócimy uiszczoną przez Ciebie cenę. Jeżeli taka będzie Twoja wola, możemy także zmienić zamówienie, dostarczając Ci inny, wybrany przez Ciebie produkt i dokonując stosownych rozliczeń w zakresie różnicy cenowej. Zastrzegamy, że zamówione produkty wysyłamy po opłaceniu pełnej ich ceny.

Realizacja zamówień odbywa się na terenie Polski oraz wybranych krajów Unii Europejskiej.

Przyjmujemy zamówienia zarówno przez stronę internetową, jak i drogą mailową.

Zamówienia składane za pośrednictwem strony internetowej można dokonywać przez całą dobę, 7 dni w tygodniu, przez cały rok.

W przypadku podania terminu dostawy w dniach roboczych należy rozumieć pod tym pojęciem wszystkie dni od poniedziałku do piątku włącznie, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.

Obowiązują Cię ceny oferowane w chwili złożenia zamówienia. Wszystkie podawane przez nas ceny są cenami brutto zawierającymi podatek VAT. Do chwili pełnej zapłaty ceny sprzedaży, produkt pozostaje naszą własnością.

Klient w procesie składania zamówienia może wyrazić wolę otrzymania paragonu fiskalnego lub faktury VAT, która może zostać załączona do wysyłanej przesyłki lub przesłana drogą elektroniczną, na wskazany adres e-mail w postaci elektronicznego obrazu dokumentów rozliczeniowych, w szczególności takich jak: faktury VAT z załącznikami, faktury VAT korygujące z załącznikami i formularzy. Niniejsza zgoda uprawnia Sprzedającego również do wystawiania i przesyłania faktur VAT w formie elektronicznej, zgodnie art. 106n ust. 1 Ustawy o podatku od towarów i usług z dnia 11 marca 2004 r. (tj. z dnia 7 kwietnia 2022 r. (Dz.U. z 2022 r. poz. 931)

Składając zamówienie będziesz mógł wybrać jedną z oferowanych przez nas opcji dostawy. Zostaniesz również poinformowany o jej koszcie przed złożeniem zamówienia.

W naszym Sklepie oferujemy następujące rodzaje płatności: Płacę online PayU, Przelew na konto bankowe.

W przypadku każdego zamówienia zastrzegamy sobie prawo nieoferowania niektórych rodzajów płatności.

Wszelkie zwroty płatności wykonywane są automatycznie na konto używane przez Ciebie do dokonania zapłaty za zamówiony produkt. W przypadku zapłaty przelewem internetowym płatności zostaną zwrócone na konto, z którego dokonano przelewu.

Zobacz naszą politykę prywatności, aby uzyskać więcej informacji na temat bezpieczeństwa karty kredytowej.

REALIZACJA ZAMÓWIENIA I WYSYŁKA:

Podstawowym warunkiem realizacji dokonywanych zakupów jest prawidłowa rejestracja, tj. podanie prawidłowych danych personalnych, adresowych, w tym adresu e-mail, na który sprzedawca będzie wysyłać powiadomienia dotyczące zamówienia.

Wszelkie dane podane podczas rejestracji podlegają ochronie, zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych.

Dokonując zakupu w sklepie dogzee.pl klient wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu i zakresie potrzebnym dla realizacji zamówienia.

Przesyłki wysyłane są maksymalnie od 1 do 10 dni roboczych od otrzymania wpłaty/zaksięgowania wpłaty (najczęściej realizujemy zamówienia w ciągu 24-72h). W szczególnych przypadkach (tj. okres świąteczny, urlop itp.) czas realizacji zamówienia wydłuża się do 14 dni roboczych od chwili zaksięgowania środków na rachunku bankowym lub w momencie skompletowania zamówionych produktów.

Czas oczekiwania na spersonalizowane przesyłki, takie jak akcesoria spacerowe i adresowniki, wynosi od 3 do 14 dni roboczych.

Kupujący jest obciążony kosztami dostawy podanymi w treści formularza zamówienia. Koszty dostawy mogą być różne w zależności od wyboru wielkości zamówienia, formy wysyłki i wyboru formy płatności.

W związku z promocjami ustalonymi przez sprzedawcę koszt wysyłki czasowo może ulec zmianie.

Przy zamówieniach powyżej kwoty 199 zł wysyłka jest darmowa. Nie dotyczy to zamówień za pobraniem (płatnych przy odbiorze).

Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany cen oraz wysokości kosztów dostawy, w przypadku zmiany cennika usług świadczonych przez podmioty realizujące dostawy. Postanowienie nie dotyczy zamówień mające status w realizacji.

Zamówienia realizowane są w dni robocze od 09:00 do 17:00.

W przypadku produktów spacerowych ze statusem “Produkt dostępny na zamówienie” wysyłka nastąpi zgodnie z terminem ustalonym na podstronie “Dostawa”

W przypadku wystąpienia okoliczności, które uniemożliwiają całkowicie lub czasowo realizację złożonego zamówienia, sprzedawca zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji zamówienia. O zaistniałej sytuacji zobowiązuje się niezwłocznie powiadomić Kupującego, który podejmie decyzję o dalszych losach złożonego przez niego zamówienia.

Odbiór przesyłek

Przy odbiorze przesyłki z zamówionym Towarem, sugerujemy, aby Klient sprawdził przesyłkę.

Wskazujemy, że w przypadku stwierdzenia:

a. uszkodzenia mechanicznego zawartości przesyłki,

b. niekompletności przesyłki,

c. niezgodności zawartości przesyłki z przedmiotem Zamówienia,

Klient jest uprawniony do odmowy przyjęcia przesyłki. W takim przypadku sugerujemy zapisanie uwag lub notatki ze zdarzenia w obecności kuriera oraz niezwłoczne powiadomienie Usługodawcy o zaistniałej sytuacji. W każdym przypadku, w razie uszkodzeń sugerujemy sporządzenie protokołu uszkodzeń w obecności kuriera. Dodatkowo zalecamy aby wykonać zdjęcia uszkodzeń przesyłki.

Odstąpienie od umowy

Przysługuje Ci prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży każdego zakupionego u nas produktu, w ciągu 14 dni, bez podawania przyczyny. Termin na odstąpienie biegnie od dnia, w którym Ty (lub wskazana przez Ciebie osoba niebędąca przewoźnikiem np. domownik) wszedłeś w posiadanie produktu. Dla zachowania terminu wystarczy, że nadasz powiadomienie przed jego upływem. Prawo odstąpienia nie przysługuje Klientowi w przypadkach określonych w art. 38 ustawy prawach konsumenta tj. w zakresie m.in.:a) Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje klientowi w przypadku, gdy przedmiotem umowy sprzedaży są rzeczy nieprefabrykowane, wyprodukowane według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb – dotyczy to wszystkich spersonalizowanych produktów marki Dogzee oraz grawerowanych adresowników.

Odstąpienie powinno zostać dokonane w drodze jednoznacznego oświadczenia woli (np. przy pomocy listu wysłanego pocztą lub e-maila). Możesz użyć w tym celu wzoru formularza odstąpienia od umowy, znajdującego się tutaj.

Jeżeli odstąpisz od umowy sprzedaży produktu, niezwłocznie, jednak nie później niż w ciągu 14 od dnia otrzymania Twojego powiadomienia, zwrócimy Ci wszystkie otrzymane płatności, włącznie z kosztami dostawy (ale za wyjątkiem kosztów dodatkowych, które ewentualnie wynikną w związku z wyborem przez Ciebie innego sposobu dostawy niż najtańszy zwykły oferowany przez nas sposób dostawy). Zwrot płatności nastąpi automatycznie na konto użyte przez Ciebie do dokonania zapłaty za zakupiony produkt, chyba że wspólnie ustalimy inny sposób zwrotu.

Możemy odmówić dokonania zwrotu płatności do chwili otrzymania zwracanego produktu albo do chwili, gdy przedstawisz nam dowód, że produkt został do nas wysłany.

Pamiętaj, produkt powinieneś odesłać nam niezwłocznie, jednak nie później niż czternaście dni od dnia, w którym poinformowałeś nas o odstąpieniu od umowy. Tak jak w przypadku samego odstąpienia, termin uważa się za zachowany, jeśli produkt zostanie wysłany przed upływem czternastu dni.

Pamiętaj także o tym, że odpowiadasz za zmniejszenie wartości produktu, wynikające z korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech czy funkcjonowania tego produktu.

    Procedura reklamacji

    Każdą reklamację możesz przekazać nam pisemnie, e-mailem lub telefonicznie na adresy i numery wskazane na początku Regulaminu. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje będą wymagały uzupełnienia, przed jej rozpatrzeniem, zwrócimy się do Ciebie z prośbą o ich uzupełnienie we wskazanym zakresie. Postaramy się rozpatrzyć Twoją reklamację jak najszybciej, obiecujemy, że nie zajmie nam to dłużej niż 14 dni. Odpowiedź na reklamację otrzymasz na adres e-mail przypisany do Twojego konta w Sklepie lub poprzez e-mail, a jeżeli te dane nie będą nam znane – pisemnie.

    W przypadku rozpatrzenia reklamacji na Twoja korzyść naprawimy lub wymienimy reklamowany produkt na pełnowartościowy lub jeżeli wymiana nie będzie możliwa zwrócimy Ci należność za reklamowany produkt w ciągu czternastu dni od daty rozpatrzenia reklamacji. Możesz zamiast zaproponowanego przez nas sposobu usunięcia wady żądać wymiany produktu na wolny od wad albo zamiast wymiany żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie produktu do zgodności z umową w sposób wybrany przez Ciebie będzie niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez nas.

    Produkty sprzedawane w naszym Sklepie mogą być objęte gwarancją udzieloną przez ich producenta bądź dystrybutora. Sami nie udzielamy żadnej gwarancji na jakiekolwiek sprzedawane za pośrednictwem Sklepu produkty.

    W przypadku produktów, na które producent lub dystrybutor udzielił gwarancji, możesz reklamować produkt posiadający wady korzystając z uprawnień wynikających z udzielonej gwarancji – w tym wypadku będziesz reklamował produkt bezpośrednio u gwaranta (podmiotu udzielającego gwarancji), a my będziemy tylko pośrednikiem przekazującym reklamację.

    Prawo właściwe i polubowne rozwiązywanie sporów

    Prawem właściwym dla niniejszego Regulaminu jest prawo polskie, Zasady korzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń możesz sprawdzić pod adresem:
    https://uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php.

    Przy Prezesie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów działa także punkt kontaktowy (telefon: 22 55 60 333, email: kontakt.adr@uokik.gov.pl lub adres pisemny: Pl. Powstańców Warszawy 1, Warszawa.), którego zadaniem jest między innymi udzielanie pomocy konsumentom w sprawach dotyczących pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich.

    Przykładowo, przysługują Ci następujące możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:

    1. Wniosek o rozstrzygnięcie sporu do stałego polubownego sądu konsumenckiego (więcej informacji na stronie: http://www.spsk.wiih.org.pl/);
    2. Wniosek w sprawie pozasądowego rozwiązania sporu do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej (więcej informacji na stronie inspekcji handlowej);
    3. Pomoc powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).

    Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług (więcej informacji na stronie samej platformy lub pod adresem internetowym Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:
    https://uokik.gov.pl/spory_konsumenckie_faq_platforma_odr.php).