Czas realizacji zamówienia

  • W naszym sklepie czas realizacji zamówienia obejmuje czas kompletowania zamówienia oraz czas dostawy.
  • Przesyłki wysyłane są maksymalnie od 1 do 10 dni roboczych od otrzymania wpłaty/zaksięgowania wpłaty (najczęściej realizujemy zamówienia w ciągu 24-72h).
  • W szczególnych przypadkach (tj. okres świąteczny, urlop itp.) czas realizacji zamówienia wydłuża się do 14 dni roboczych od chwili zaksięgowania środków na rachunku bankowym lub w momencie skompletowania zamówionych produktów.
  • Czas oczekiwania na spersonalizowane przesyłki, takie jak akcesoria spacerowe i adresowniki, wynosi od 3 do 14 dni roboczych.
  • Zamówienia z produktami o statusie “Produkt na zamówienie” – termin realizacji do 14 dni roboczych.

Czas oczekiwania na dostawę:

Na łączny czas oczekiwania na przesyłkę składają się następujące czynniki:

  • Czas realizacji zamówienia (podany przy wybranym produkcie)
  • Czas oczekiwania na przelew (w przypadku wyboru płatności przelewem)
  • Czas dostawy (zależy od wybranego dostawcy)
  • Dni wolne od pracy (święta i innie dni ustawowo wolne od pracy)

O wysłaniu zamówienia zostaniesz poinformowany w osobnym e-mailu. Znajdziesz w nim również link do śledzenia przesyłki. Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem sklepu, przesyłkę możesz również śledzić po zalogowaniu się na swoje konto, w zakładce „Twoje zamówienia”.

W okresie upałów zalecamy inną formę dostawy niż automaty paczkowe, chyba, że jesteś pewien, że automat stoi w zacienionym miejscu i szybko uda Ci się odebrać paczkę.

UWAGA!

Jeśli paczka jest uszkodzona, ma ślady otwierania, zagnieceń nie należy odbierać. Uszkodzenie należy zgłosić kurierowi/przewoźnikowi lub w automacie paczkowym (w aplikacji albo na ekranie automatu).

Darmowa dostawa przy zamówieniu powyżej 199 zł (tylko przy przedpłacie)