Drogi kliencie, zdecydowałeś się zwrócić zakupiony u nas produkt?

  • Możesz to zrobić w terminie 14 dni od otrzymania zamówionych produktów bez podawania jakiejkolwiek przyczyny.
  • Pamiętaj o tym, że zwracany towar nie może nosić żadnych śladów używania. Powinien zostać odesłany w stanie niezmienionym i z oryginalnymi metkami.
  • Prosimy o zamieszczenie formularza w paczce wraz z dowodem zakupu.
  • Nie odbieramy paczek za pobraniem.
  • Nie ma możliwości wysyłki zwrotu do paczkomatu.
  • Koszty zwrotu ponosi Kupujący.

Wyślij zwrot na wskazany poniżej adres

  • Dogzee Julia Jakubczak
  • Ul. Objazdowa 4B
  • 98-100 Łask
  • Email: sklep@dogzee.pl
  • Telefon: 515 695 412

JAK KROK PO KROKU ZROBIĆ ZWROT DO SKLEPU DOGZEE

Krok 1

W przypadku, gdy zakupiony przez klienta towar nie spełnia jego oczekiwań, bardzo prosimy o pobranie ze strony internetowej, wydrukowanie i wypełnienie formularza zwrotu z zaznaczonymi na nim zwracanymi produktami w terminie 14 dni od dnia odebrania zamówienia na adres mailowy: zwroty@dogzee.pl lub pocztą na adres kontaktowy.

Krok 2

Towar wraz z podpisanym formularzem spakuj do koperty lub pudełka wraz dowodem zakupu (paragonem) i odeślij w terminie 14 dni, licząc od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy. Pamiętaj, by właściwie zabezpieczyć zwracane produkty na czas transportu. Wyślij paczkę na wskazany wyżej adres (kurierem lub pocztą).

Krok 3

O zwrocie pieniędzy zostaniesz powiadomiony mailowo. Zajmuje to maksymalnie 14 dni od momentu poinformowania sklepu o odstąpieniu od umowy. Termin ten może ulec wydłużeniu do czasu otrzymania zwracanego produktu lub dostarczenia potwierdzenia jego nadania. Forma zwrotu należności zależy od metody płatności, którą wybrałeś podczas składania zamówienia.

Krok 4

Prosimy pamiętać o braku możliwości zwrotu produktów personalizowanych (przedłużenia smyczy, dopasowania szelek i obroży, podszycia, odblaski i inne odstępstwa od standardowych wzorów i rozmiarów na życzenie klienta).

Krok 5

Koszt związane ze zwrotu zakupionych produktów w sklepie Dogzee zawsze ponosi kupujący.

Krok 6

Nie odbieramy przesyłek za pobraniem, wysłanych na koszt odbiorcy oraz do paczkomatów.

Warunki zwrotu - odstąpienia od umowy

  1. Na podstawie przepisów prawa, klient ma prawo w terminie 14 dni kalendarzowych liczonych od dnia dostawy towaru do odstąpienia od umowy, o czym jest niniejszym informowany. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie można złożyć na formularzu, którego wzór stanowi załącznik do ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. W przypadku odstąpienia od umowy koszt dostarczenia zwracanego towaru ponosi Klient. Prawo odstąpienia nie przysługuje Klientowi w przypadkach określonych w art. 38 ustawy prawach konsumenta tj. w zakresie m.in.:a) Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje klientowi w przypadku, gdy przedmiotem umowy sprzedaży są rzeczy nieprefabrykowane, wyprodukowane według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb – dotyczy to wszystkich spersonalizowanych produktów marki Dogzee oraz grawerowanych adresowników.
  2. Bieg terminu określonego w ust. 1 rozpoczyna się od dostarczenia towaru Konsumentowi lub wskazanej przez niego osobie innej niż przewoźnik.
  3. W przypadku Umowy, która obejmuje wiele Produktów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach, termin wskazany w ust. 1 biegnie od dostawy ostatniej rzeczy, partii lub części.
  4. Konsument może odstąpić od Umowy, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od Umowy. Do zachowania terminu odstąpienia od Umowy wystarczy wysłanie przez Konsumenta oświadczenia przed upływem tego terminu.
  5. Oświadczenie może być wysłane za pomocą tradycyjnej poczty bądź drogą elektroniczną poprzez przesłanie oświadczenia na adres e-mail Sprzedawcy.
  6. W przypadku przesłania oświadczenia przez Konsumenta drogą elektroniczną, Sprzedawca niezwłocznie prześle Konsumentowi na podany przez Konsumenta adres e-mail potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy.
  7. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba, że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu.
  8. Skutki odstąpienia od Umowy:
  • W przypadku odstąpienia od Umowy zawartej na odległość Umowę uważa się za niezawartą.
  • W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca zwraca Konsumentowi niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy, dokonane przez niego płatności.
  • Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych metod płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie, które nie będzie się wiązało dla niego z żadnymi kosztami.
  • Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Produktu z powrotem lub do czasu dostarczenia mu dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  • Konsument powinien odesłać Produkt na adres Sprzedawcy podany w niniejszym Regulaminie niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od Umowy. Termin zostanie zachowany, jeśli Konsument odeśle Produkt przed upływem terminu 14 dni.
  • Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu.

9. Artykuł 38 ustawy dnia 24 czerwca 2014 r.( z późn. zmianami) o prawach konsumentów zawiera wykaz towarów i usług, do których prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje.